Like a lot...

Like a lot...


Nu har jag samlat ihop mina absoluta favoriter från Topshop som gör kläder och skor av utmärkt kvalitet för det lagom pris de säljs för!!!

Det känns som om färgerna som lockar mig mest inför julen är rött, grått och gult. Grönt passar in det också men ligger inte lika högt på min lista just nu.
Den mörka klänningen skulle jag använda tillsammans med den gröna toppen på julens fester. Den grå tröjan passar utmärkt under en varm stickad väst när man sitter i skolans kalla salar.

Jag kan nästan lova att ni kommer få se mer av de båda blusarna i framtiden och likaså den rutiga balconettebh:n... I just love them!!

Och vem vill inte krypa ner i soffan med den här mohairklänningen och ett par varma strumpbyxor och mysa med en bra bok?! Själv ska jag försöka hinna med att läsa Djävulen bär Prada och Glamourama...

Viva la
Topshop!!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback