Tillbaks på ruta ett...

Nu när det börjar bli lite kallare igen tyckte jag att det skulle sitta fint med en ny jacka så eftersom jag är en sucker för Volcoms sköna (ibland ganska dyra) kläder surfade jag in på ebay och klickade hem den rutiga jackan. Den är sjukt varm med teddyfoder inuti!
Det blev även en rutig keps även den Volcom, men den har tyvärr inte kommit hit än =(
Men men, den kommer väl så småningom...

    


Jag skrev ju tidigare idag att min keps inte kommit fram än vilket gjorde mig lite småsur när jag upptäckte det...
Men oj så fel jag hade! Inte tänkte väl jag på att jag angett min adress hem till pappa!!!
Där i ett gulligt litet paket låg min stackars keps som klarat resan över Atlanten!

En annan glädjande sak är att vi ska fira att jag fått körkort!!! =)
Det är så skönt att kunna ta bilen till affären själv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback