Luleå - dag 2: Bilder!

Nu har jag fått lite ork och hjälp att fota de flesta av mina nya fynd.. (Daniel hjälpte till när jag tjatat tillräckligt mycket, dock utan alltför mycket entusiasm..)

Här är då mina nya örhängen, blusen från Indiska plus en närbild på tyget (Måste ju erkänna att jag inte planerat ta bilderna i röda träningsbyxor direkt, inte bästa matchningen kanske ):

  

Min nya klocka från Regal, någon som vet om det är ett kvalitetsmärke eller bara skräp?
Här är den med och utan den tjocka remmen:

 

Halsbanden är fotade men bilderna blev dåliga så det kommer andra inom en snar framtid..

Sen, när jag följde med grabben på ONOFF  så hittade jag ett par urgulliga nya hörlurar till min mp3 för mina håller på att gå sönder. Det bästa är att man kan byta färg på skaftet till pluttarna, fick med fem färger.. Wohoo, hejja Philips för deras tjejiga uppfinningsrikedom!! Det är med ett par rosa också men de är redan parkerade på mp3n..



Om tio minuter är det Prison Break, jippi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback