Luleå - dag 3: Slappdag!

Idag har jag i stort sett inte gjort någonting. Det enda atletiska jag hängivit mig åt är en promenad in till Porsö-centrumet och inhandlat choklad, tuggummin och det här glanssprayet från Tigi.
Det var köp 3 betala för 2 men jag betalade för mitt spray utan att kolla på något annat, skulle jag ha utnyttjat erbjudandet eller ska jag vara glad som bara blev av med 219 kronor? Jag är lite osäker när det gäller den frågan.. Men men, gjort är gjort och jag har lite pengar kvar att shoppa nåt annat för..
Har dessutom äntligen hittat en sida som säljer tigi-produkter på nätet: 
e-beautyshop.com. Nu behöver jag inte längre skämmas över min otämjbara frisyr hos en frisör med änglahår, jag kan sitta framför datorn i tofflor, morgonrock och sängkammarrufs och klicka hem alla coola hårprodukter jag vill ha!! Jippii!! 
 Headrush Shine Adrenaline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback