Luleå - fortfarande dag 1

Måste bara säga att Bloomingdales är ganska "like no other store in the world". De har verkligen allt och lite till!
Det är synd att jag går som en full kamel om jag har skor med platå eller högre klack för jag har hittat höstens absolut snyggaste skor:
Michael Kors "Delta".
Det ser helt sjukt sköna ut med foder och allt.
Cole Haans "Cassie" i krokoinspirerat läder är också helt underbara (lagom klack dessutom), jag är helt förälskad i höga stövlar med låg klack.

Många har bloggat om Marc Jacobs äppleklocka men jag måste säga att jag tycker att päronet är mycket sötare, känns som man skulle bli ganska ensam om det iaf då ala vill ha äpplen...

Nu måste jag lägga mig vid tv:n igen för annars får jag inte några chips..

puss puss




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback