Irriterad!

Igår fick jag en HM-katalog och det fanns väldigt mycket fint som jag ville ha. Sen hade det ju inte suttit fel med den där klänningen som man kunde få om man handlade för minst 400 kronor.
Så glad som jag var över att äntligen ha hittat lite snygga vårkläder så satte jag mig ner framför datorn och knappade in min order. När jag var klar visade det sig att allt som jag ville beställa var slutsålt, allt utom en svart cardigan som kunde levereras vecka 27.

Är det någon idé att skicka ut kataloger om det ändå inte kommer finnas något kvar i lager när vi på landet får chansen att beställa lite nytt? Jag hade garanterat handlat för ett par tusen om "mina" saker funnits.

Nu måste jag säga att HM mist en kund, det enda jag kommer handla där är kläderna i ekologisk bomull om det nu finns fler än tre exemplar av varje plagg.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ofta det är så faktiskt.

Postat av: Salizzie

Jo men det är ju lite irriterande iaf..

2007-04-16 @ 10:10:43
URL: http://salizzie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback