Festen i lördags..

För att summera det hela så blev inget som jag tänkt mig!

1. Det kom inte så många som jag hoppats på fast vi som var här hade skoj ändå.
2. Jag drack alldeles för mycket och de andra alldeles för lite =)
3. Det blev mer mysfest än röj, vilket förmodligen var tur för jag behövde knappt städa efteråt.
4. Mitt span kom inte. (Jag hade iofs inte talat om för honom att det var kalas...)

Nåja, det blev en ganska tidig kväll då jag tröttnade redan halv ett. När jag kom hem tryckte jag i mig en halv Pringles-burk och sen sov jag som en stock.

Idag har jag stekt i solen och ikväll ska jag till Sälen på grillning, det ska bli skoj!
Har även jagat ett vitt fluff runt hela gården ett antal gånger då han envisas med att rymma... Vi har innekatter som tycker det är otroligt spännande med gräs, blommor och diverse smådjur...



Nu ska jag se om jag orkar bränna en skiva med mina favoritlåtar och sen blir det solen igen..

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback