I väntans tider

Det måste vara något fel på mig! Jag börjar inte jobba förrän kl 18 ikväll och ändå är jag stressad. Jag har väntat hela dagen på att få gå till jobbet och göra mina timmar där. Jag kan liksom inte få tummen ur och göra något innan jobbet. Det enda som fallit mig in har varit fem armhävningar och lite jäsning i solen.

Jag kommer att vara helt slut efter jobbet idag bara för att jag vet att jag måste gå upp tidigt imorgon. Vi ska nämligen åka till Arlanda och hämta min lillasyster och hennes kompis. Först tyckte jag att de lika gärna kunde tagit tåget hem, men eftersom vi bor på landet så går det varken tåg eller buss den tiden (23.00). Så jag och pappa har planerat en heldag i Uppsala med shopping mm innan vi hämtar de.. Det ska bli roligt även om jag har lite tight med pengar att slösa bort på kläder mm. Måste spara mina slantar tills jag åker i oktober..

Nu ska jag börja med maten och sen ska jag vänta lite mer...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback