Allmänt

Jag är så glad! Jag har fått ett tre veckorvik på ett av dagisen jag jobbar på. Det betyder fasta rutiner och mindre ont i magen. Att det dessutom nästan är heltid gör ju inte saken sämre direkt. 35 timmar/veckan är mycket bättre än något jag haftt tidigare. Plus att jag har kvar helgjobbet på affären också. Resultatet: Kosing!

Idag började jag 6.30 så jag är ganska slak med tanke på att jag inte sovitmycket de senaste nätterna. Så ikväll blir det tidig kväll med Saw 4 som avslutning. Imorgon är det 9 to 5 som gäller och sedan ska jag kanske klippa mig. Det beror på om min frisör har någon tid..

Nästa helg ska jag jobba och sean ska jag vara chaufför i Transtrand. På söndag morgon blir det dessutom en tur till Älvdalen där jag ska plocka upp min syster..

Hur ser er vecka ut?

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback