Nya skor/ Shoppingförbud brutet!


Nya skor/ Shoppingförbud brutet!





Jag har ju shoppingförbud men igår bröt jag det genom att bara "råka" gå in på Zótano i Luleå och bara "råka" testa dem...
Sedan hade jag ju sådan tur att de var på rea också, endast 150:-.
Syftet med turen in till stan var egentligen att hitta en balklänning eller mönster till en så D gjorde allt för att hindra mig att gå in i någon annan butik. 
Jag hittade ingen klänning men jag hittade ett mönster på Ohlssons tyger men det var tyvärr slut. Fast jag är inte så ledsen egentligen för jag vet inte om mönstret var så bra som jag först tyckte. Men men, jag får i alla fall leta vidare och hoppas att jag hittar antingen den perfekta klänningen eller det perfekta mönstret.
Hittar jag ett mönster kommer nästa problem: TYG! Jag vet att det ska vara blankt och helst rosa men sedan är jag helt lost. Måste nog ta mamma med mig till Mora eller Blg och kolla om det finns något där.

Nu ska jag iaf tillbringa lite mer tid med killen för jag flyger hem imorgon =(   Jag vill inte åka hem, tiden har gått alldeles för fort.. snyft

Bye bye

(Är i Luleå förresten)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback