Oskyldiga drycker!

Oskyldiga drycker!


Jag letade efter en flaska att ha vatten i när jag sitter vid datorn för jag dricker alldeles för lite. Då hittade jag min Innocent-flaska från Londonresan. Var bara tvungen att skriva detta för
Innocents Blackcurrants & spring water är supergod, smakar ungefär som Festis men känns nyttigare! Dessutom står det så här på flaskan:

"We promise that anything innocent will always taste good and do you good. We promise that we'll never use concentrates,preservatives, stabilisers or any weird stuff in our drinks. And we promise to never cheat at cards."

Varje månad skänker de även en summa pengar till WaterAid som jobbar för renare vatten i Afrika och Asien. Jag hoppas att det inte tar alltför lång tid innan Innocent börjar säljas i Sverige, det är på gång nämligen.

Ps. Innocent gör inte bara Juicy waters utan även smoothies m.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback