I'm back!

Nu var det verkligen ett bra tag sen!!
En av de största orsakerna är att en bekant nyss dött samt den lite mer egoistiska  anledningen (kanske den smartaste också?!): Jag har shoppingförbud!

Det är mitt eget beslut då jag till min egen förskräckelse upptäckt att jag som inte ens har ett fast jobb brännt ca 13 000 kronor på småsaker, kläder, tidningar m.m. Det är hemskt när man väl inser det.
Jaghar beslutat mig för t spara mina pengar till antingen en utlandsresa eller som startkapital om jag ska börja plugga. Vi får väl se hur länge mina drömmar håller tills de krossas av ännu ett par jeans eller fjorton nya modeblaskor =)

Eller ja, det finns endast två saker som kan bryta mitt shoppingförbud:

1.Flyg + tågbiljetter så att jag kan hälsa på killen.

2. Balklänning (Om jag inte får sju ton kreativitet på posten och syr en egen). Man kan ju alltid hoppas att mina föräldrar lägger i en stor slant i klänningen så att jag inte blir helt ruinerad.

Slutsats:
Jag kommer inte att shoppa något i alla fall tills jag vet att jag har én bra grund att stå på när jag tagit studenten. Jag kommer nog snart att lägga upp bilder på mina fynd från mellandagsrean.
Och självklart ska jag försöka lägga upp och skriva om mina favoriter i modedjungeln!!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback