Recension - American Apparel

Jag beställde ju en röd långärmad American Apparel-topp från nelly.se för det är många som sagt att det är kvalite samt att deras kläder är väldigt sköna.
Sagt och gjort, när jag med förväntan hade öppnat paketet frågar min lillasyster om axeln verkligen ska se ut som den gjorde, vilket den naturligtvis inte skulle.
Mitt på axeln var ett hål på ca två cm i diameter och jag blev väldigt besviken. Det var en söm som hade gått upp.

Så mitt tips till er som tänker beställa kläder från märket American Apparel bör syna sömmar så fort ni får paketet. Många kramar till mamma som lagade tröjan då jag helt hade glömt bort att skicka tillbaka den!

Ps. Tröjan är riktigt skön men jag är lite orolig att någon mer söm ska gå upp så den används inte så ofta. Ds.

24348-28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback