Utmaning: Modelista

Scarf | Turban - Jag lever med scarfes

Bruuns Bazaar | Mads Nørgaard - Bruuns Bazaar-kläder är helt underbara

Hög klack | Ballerina - Höga klackar är inte min grej

H&M | Hermés - H&M = Dålig kvalité, Hermés = Underbara Birkin

Förklädesklänning | A-linjeklänning - Lilla a, dvs. kort a-linjeklänningär modellen för mig

Edith | Paddington

Stenar/kristaller | Nitar - Läder och nitar, rockfest i helgen!!

En-axel-klänning | Tubklänning - En-axel-klänning känns väldigt NoNo

Neon | Pastell - Jag får mardrömmar av pastellfärgade saker

Kroppsnära | A-linjeformat - Klaustrofobi med kroppsnära om det inte är en glamourös klänning =)

Pyton | Leopard - Pyton känns väldigt mycket nittiotals-såpor tycker jag

Modeblogg | Modemagasin - Det är lyxigare med modemagasin

Baddräkt | Bikini -Annars kommer ju inte solen åt

Chloé | Cacharel - Chloé känns alldeles för prydligt

Blommigt | Prickigt -Prickar, mellanstadie någon?

Guldmetallic | Silvermetallic - Guld är glamour

Tighta byxor | Vida byxor - Älskar mina Tiger of Sweden-stuprör

Sportchic | Lyxhippie

90-tal | 80-tal - Sååå snyggt
Technometallic | Romantiskt - Metallicglänsande superkorta klänningar tack!

Listan har jag kopierat av
Kerstin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback