Fest efter fest efter fest..

image52


Nu har snart snön smält bort och det festas hejvilt varje helg nu..
Eller njae, kanske inte riktigt..
Som jag skrev tidigare så skulle jag på Grönlandsbaren i lördags vilket var väldigt väldigt roligt.. Eftersom vi var i denna lilla bonnaby så verkar man ju lite snobbig om man beställer in en Cosmpolitan så istället blev det Redbull Vodka och Razz me up.. Razz me up är supergod och jag kan lova att det kommer beställas fler sådana i framtiden.

Nu till helgen blir det studentfest med cowboys och indianer. Om jag får säga det själv så tror jag att det kommer bli kul, förrförra årets cowboyfest var suverän, det är ett så enkelt tema så nästan alla kan klä ut/upp sig. Vi får se om det blir dricka av eller inte, jag kanske ska vara chaffis.. Jag har inte riktigt bestämt mig än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback