The Cities Book + MVG

The Cities Book


Jag har fått MVG på ett fysikprov! Det är nog första och sista gången om jag ser till mina tidigare resultat. Nu tror ni säkert att jag fuskade men icke sa nicke.. Här har jag faktiskt hårdpluggat (sen var det ju ett hemprov också men jag har gjort det själv).
Som belöning köpte jag The Cities Book - En resa genom de bästa städerna i hela världen.
Det var inte meningen att den skulle bli min men jag råkade få lust att kika lite på bokhandelns guideböcker när jag var där idag för att köpa pennor och jag kunde inte slita blicken från den. 
Eftersom jag låter som en galen shopaholic måste jag försvara mig själv och säga att jag inte handlat något på jättelänge. Jag har önskat mig den här hur länge som helst men aldrig tyckt att jag haft råd. Men den kostade bara 329 spänn och det tycker jag det var värt då man fixat ett MVG!! 

Nu ska plugga lite och sen ska jag slipa på min kulturella allmänbildning. (Läs: Dreggla över alla ursnygga bilder i boken och lära mig Sydneys sida utantill)

Ciao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback