Tråkigt + lista

Jag har jättetråkigt!

1. Jag måste läsa igenom mitt arbete om Rastafari och Moonrörelsen samt skriva stolpar til redovisningen imorgon.
2. Jag måste skriva klart jämförelsen mellan Jane Austens "Northanger Abbey" och Danielle Steels "Answering prayers" och finslipa på recensionen på den förstnämnda.
3. Jag måste plugga fysik för jag har prov i induktion på fredag och jag kan nada.

Men istället för att göra något vettigt har jag fyllt i listan som jag hittade på
fannystyle.blogg.se



10 favoriter:
Färg:
Just nu gult
Mat: Bacon och snabbmakaroner
Band: Bob Marley eller Inner Circle
Film: Ghost Dog - The way of the Samurai
Bok: Gudfadern
Sport: Beachvolley och simning
Årstid: Sommar
Veckodag: Söndag
Glassmak: Choklad
Tid på dygnet: Morgon

9 för tillfället:
Humör: Trött och glad
Smak: Extra Pastilles Dragonfruit
Kläder: Svarta Wrangler-jeans, vitt farfarslinne från Indiska
Bakgrund: Ett svartvitt foto på Big Ben från min Londonweekend förra våren
Nagellack: Genomskinligt
Tid: 19.01
Omgivning: Mitt rum?!
Irritationsobjekt: Mig själv för att jag inte pluggar...

8 första: (absolut första)
Bästa vän: Annelie
Screen name: Va?
Husdjur: Katt och hund
Piercing: Öronen
Förälskelse: Hemligt..
Musik: Aqua
Bil: Har aldrig haft någon
Ord : Vet inte

7 senaste:
Cigarett
: Röker ej
Mat: Grillad kyckling, ris och currysås.
Dryck: Päronjuice
Biltur: Eric skjutsade hem mig
Tv-program: Fashionhouse eller vad det heter
Spelad låt: Forever loving Jah med Bob Marley
Köpta klädesplagg: Leopardfärgad trosa från Lindex

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
Brutit mot lagen: Har kanske kört för fort ibland
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja men bara i badkaret haha
Varit med på TV: Nej
Kysst någon du inte känner: Ja.

5 nej tack:
Kläder: 90-talskläder
Mat: Rotmos
Musik: det hårdaste av hårt
Dryck: Läsk
Personlighetsdrag: Arrogant

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Kollade på Tv, åt pizza, läste, sov
Du kan höra just nu: Syster, Harry, Zimba och datorn
Du inte kan leva utan: Kärlek, vänner, frisk luft, sömn
Du gör när du har tråkigt: Bloggar, pratar i telefon, vilar, läser tidningen

3 personer:
Du kan berätta allt för: Min kille
Du tycker om: Mina kompisar och familjen och min pojkvän
Du inte gillar: Otrevliga människor

2 val:
Kaffe eller te: Te, men jag dricker inte upp det
Vår eller höst: Vår.

1 önskan: Att min kille kommer hem snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback