Vill ut i solen!

Mitt nya h?lsosamma liv!



Nu skulle det vara skönt att ligga på altanen och steka i solen men det går icke för jag måste plugga kemi. Ska ha prov på jämviktskonstanter och pH-beräkningar veckan efter påsklovet och jag vill helst kunna det så att jag klarar kursen. Sen är det projektarbetet som måste bli klart också, vilket det i stort sett redan är. Det är bara lite småfix kvar att göra.
Är det någon som kan komma på något kulturellt från ett engelsktalande land att skriva en uppsats om? Jag kan inte komma på någonting...
Igår var jag ute och körde vår amerikanare och det var superroligt! Har ni en amerikanare hemma så tycker jag verkligen att ni ska ut och köra, det är jättehäftigt. Om ni inte har körkort, skaffa på en gång..

Nu ska jag försöka plugga lite.. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback