...

Idag har jag varit ledig så det har mest blivit slappande. jag och Emma tog en tur på byn så jag hämtade mitt garn som jag beställt. Så nu kan jag sticka klart en klänning som jag påbörjat.. =)

Ikväll ska jag vara chaufför på Harrys så då kanske jag tjänar en liten slant.. Det är lite som ett spel att åka dit för mig eftersom jag aldrig vet vem jag träffar =) Det är lite läskigt.. Haha

Imorgon ska jag på kalas hos Christian men han var lite hemlighetsfull i sitt sms så jag tror att det är nåt jäkelskap på gång.. Kul kul, alltid roligare med privatfester då alla åldrar kan komma.. =)
Nu ska jag snart åka en tur och sen ska jag börja skissa på en ny tatuering. Jag tror jag ska be min granne tatuera mig, han har nyss utbildat sig till tatuerare så jag måste ju se vad han går för..

Hoppas alla ni får en trevlig fredag för det tänker då jag ha!

Ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback