Stängning på dagis...

Idag hade jag stängningen på dagis, första gången. Det var väl helt okej, lite tråkigt när det bara var ett barn kvar dock. Dessutom var föräldrarna lite försenade men jag kunde ändå stänga tidigare. Imorgon kör jag två pass på dagis. Då är det 9-17 som gäller vilket innebär heldag. Sen på kvällen blir det eventuellt en promenix och sedan är det ju Heroes! Har kommit av mig från träningen eftersom jag inte orkar göra någonting när jag kommer hem från jobbet. Dessutom slinker det ner lite onödigt snask när man har rast vilket inte heller är så bra. Måste ta mig i kragen snart så det blir ordning på torpet.. Haha, jag har börjat slänga mig med för mig annorlunda uttryck. Brukar annars bara säga/skriva vad jag tycker utan krumelurer..

Ikväll blir det tomtegröt och en varm dusch, en timme framför tvn eller en bra bok och sen är det godnatt..
Fast jag måste ju vänta tills mamsen kokat gröten.. =)

Hur ser kvällen ut för er?

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback