Gossip girl och motion!

Idag har jag sett tredje avsnittet av Gossip girl som är hur bra som helst. jag är ingen riktig tv-serietyp men just nu har jag fastnat för just Gossip girl och Heroes. Så börjar ju Ugly Betty igen men jag tror jag skippar att se det, ska nog önska mig box 2 när den kommer ut istället. Gillar boxar då man kan välja att se avsnitten när man själv vill.

Vilka tv-serier föredrar ni?

Idag har jag även insett att jag bara inbillat mig att jag inte har tid att träna. Jag är ju ledig hela dagarna så jag började dagen med att promenera 3,6 km med vovven. Sen tog jag en fika med Emma på Anna´s. Efter kvällsmaten blev det även en joggingtur med syster på ca 25 minuter. Det var väldigt jobbigt då hon vill köra hårdare än mig. (Hon har faktiskt idrott i skolan och håller sig iform endast därför =). )

Så nu känner jag mig hälsosam och bra. =) Nu blir det slutet på CSI och sedan ska det läsas lite chic-lit innan jag somnar.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback