Intervju

Idag har jag varit på min första riktiga anställningsintervju! Jag var jättenervös när jag körde upp till Sälen och när jag gick in på arbetsplatsen (tänker inte säga vart för risken finns ju alltid att jag inte får jobbet!) men nervositeten försvann så fort jag träffade tjejen som skulle intervjua mig. Det kom inga svåra frågor utan det mesta handlade om vad jag gjort tidigare och vilka jag kände på arbetsplatsen. Jag tror att hon blev positivt överraskad när hon såg att jag redan hade alla papper med som hon ville att jag skulle skicka till henne. Plus att jag redan skrivit ett personligt brev. Nu är det bara att vänta och se för det ä ca två veckor kvar av söktiden.

Ikväll blir det Heroes och systers blåbärspaj. Sen blir det sova.. Lättnaden efter att jag klarat intervun har gjort mig dödstrött..

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback