Jobb(!)igt värre...

Nu börjar det bli kris. Efter flera veckor som arbetslös ramlar jobberbjudandena in nu.. Men det finns ett problem, jag vill jobba hos alla o allting gäller endast den här veckan.
Jag är ju på Hemköp så mycket jag får och rycker in med kort varsel (fick reda på att jag skulle jobba idag en kvart innan jag skulle börja!!), sedan har jag fått erbjudande att åka med som ledare till stiftsgården i Rättvik och ska rent ut sagt nästan bara chilla. Dessutom har jag blivit erbjuden helgjobb på en pizzeria här. Ävene tt städbolag har frågat om jag vill jobba åt de. Så självförtroendet som ganska nyss var på botten stiger nu sakta men säkert.. =)

Om en vecka ringer väl Stella McCartney och undrar om jag vill chefa hos henne! =) Skämt åsido, men det vore roligt att testa på modebranschen också. Har ju sökt jobb på en del klädaffärer men det har inte gått så bra än så länge.

Ikväll ska jag mysa ner mig framför TV:n med en chipspåse och fira hur lyckad jag är! 

Ps. Min syster och jag har kommit på att vi inte är kräsna utan att allt snarare handlar om att vi bara söker saker anpassade till oss. Vi är ju födda och utvecklade med perfektion så det är inte lätt att hitta något som matchar.. Haha,.. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback