OLW Minimal

image95


Jag har länge kämpat med att hålla mig ifrån chips och godis på vardagarna men ibland kan jag bara inte låta bli. Som idag t ex när jag och Emma var på väg hem från Sälen. Första stannade vi till vid Lima handel och köpte lite lösgodis. Sedan kom vi på att vi skulle kika in på Konsum och se om det var några roliga personer där. Väl tillbaka i bilen igen hade vi fått tillökning. OLW Minimal Dill och Gräslök. Underbart goda och (falskt?) nyttigare än vanliga chips. Dessutpm kan man lätt klämma en påse själv vilket ändå inte känns som om det gör något. Enda felet är att de är dyra. Dyrare än en vanlig stor chipspåse... =(

Men men, vill man vara nyttig ska man ju ändå inte äta mycket sånt här så man kan väl unna sig någon gång ibland..  =)

Kommentarer
Postat av: simon

Såklart dom är nyttigare än vanliga chips! Är ju typ inget fett ju.

Visst är det kalorier och så, men allting innehåller kalorier.

Minimalchipsen är helt klart de bästa på marknaden

2008-10-18 @ 00:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback