Önskelista

image96


Om nästan tre veckor fyller jag 19 och för första gången har jag inte en önskelista på tjugo meter. Själv tycker jag att allt jag önskar mig är ganska vuxet och moget. =)

- Prenumeration på Vagabond så jag kan få inspiration till resan som är i planeringstadiet samt kommande resor.
- En ny digitalkamera. Jag fick en i studentpresent som jag inte riktigt gillar (knappt använd) så det blir väl bara ett byte antar jag.
- Pengar till resan.
- Chic lit-böcker på engelska. Jag tycker numer att jag känner mig fjollig då jag läser böcker på svenska vilket är ett resultat av mitt eget storhetsvansinne. Dessutom är det väldigt viktigt att det är pocketböcker.
- En bärbar dator. Den ska vara snabb, ha stort minne och vara lätthanterlig.

Summa/Slutsats: Vuxna, mogna önskningar som råkar vara ganska dyra!  =) Men kom ihåg ni som ger mig presenter: Jag önskar mig ju inte så mycket!

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Hoppas du får en trevlig fredagskväll! :)
Vad tycker du om "veckans låt" i min blogg? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback