Tisdag = Tråkdag

Jag börjar tröttna på att vara arbetslös nu! Det finns ingenting att göra på dagarna.. jag har tappat orken att leta efter jobb nu också, det finns ju ändå inget spännande. Har skickat hur många ansökningar som helst nu och väntar bara på svar nu.

Ska till arbetsförmedlingen idag och diskutera hur det gått tillsammans med min handledare. Hon är jättesnäll och peppar en verkligen till skillnad från puckot jag träffade först. Sen ska jag på sjukan och vaccinera migmot hepatit A+B och polio. Ska ju ut och åka till våren nån gång och sjuksköterskan jag pratat med tyckte det var lika bra att få det här gjort. Jag är ju stammis där nu så alla känner mig =) iaf nästan.. Skulle frågat vad det är för fel på min mage också, men justnu känner jag inget annat än hunger så det är väl dags att ta en frukt.

På eftermiddagen hade jag tänkt ut och springa lite, ska fråga Frida hur hon jobbar ifall hon vill vara med. Det är mycket roligare att springa tillsammans med någon =)

Nu blir det alltså frukttajm och sen ska jag hämta pengar till vaccinet hos pappa. (Snälla han som betalar åt mig, mer pengar till resan =). )

Ciao


Kommentarer
Postat av: elin

Det är ingen dum fråga :)
Svar på frågorna kommer imorgon :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback