Hög som ett hus, elle nåt..

Nu har jag käkat ca pencillin i 10*2 dagar, 3 ggr om dagen... Värktabletterna slutade jag räkna redan första dagarna som halsen började kännas. Har nämligen haft halsböld och återkommande halsböld i en månad nu.. Inte så roligt faktiskt då jag inte orkar göra någonting.
Första kuren pencillin hjälpte bra, tills de tio dagarna var över! Då svällde halsen upp igen och jag fick ett nytt recept utskrivet, denna gång med lite starkare piller.

Imorgon är sista dagen på den här kuren och jag hoppas verkligen att jag blivit frisk, kände dock av halsen igårnär jag gått och lagt mig men hoppas att det bara var inbillning. Orkar inte knapra piller hela dagarna.. Det kan inte vara bra heller för den delen, man borde ju bli immun mot både pencillinetoch värktabletterna efter ett tag och sen finns det inget som hjälper... =(

Dessutom ger jag rapport om min arbetssituation:

Nuvarande postition: Arbetslös/arbetssökande.
Framsteg på jobbsökarfronten: Sökt några säsongsjobb i Sälen. (Två för att vara exakt, känner mig lite lost när det gäller att söka arbete där eftersom jag trots att jag bor i samma kommun nästan aldrig varit där uppe...)
Övrigt: Extraknäckte som bartender på ett bröllop i helgen, det var urkul och jag gör gärna om det. Man kom snabbt in i rutinerna och jag fick rikligt med dricks. Sedan hoppade jag in på två pass på Hemköp också vilket kändes bra.

Behöver ni en amatörbartender så skriv en kommentar!! Haha

Nu ska jag surfa runt lite och kolla om jag hittar ett liv, eller iaf några snygga kläder att drömma om..

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback