Inhandlat!

Min lillasyster och hennes kompis har länge pratat om att beställa skor från junkyard.se och då tyckte de att jag också kunde kolla om jag skulle ha nåt. Visst, tänkte jag, jag kan ju kolla i alla fall...
Jag blir inte klok på hur mycket fina saker det finns, jag har alltid varit svag för allt som har med Volcom och Nikita att göra och jag kan sitta i timmar och dregla över alla fina toppar, tröjor, accessoarer you name it!
Det är ju synd bara att jag inte har råd med allt... =(

Ikväll var den officiella beställa-skor-från-junkyard-kvällen och då min syrras kompis inte orkade så struntade vi i henne och beställde själva, elakt men sant..

Det blev ett par skor, en ärmlös sweatshirt och två magneter för min del, (Bilder kommer...) och ett par skor, en plånbok och en pin. Jag som egentligen inte skulle ha något handlade mest och för tillfället har jag pröjsat för både mitt och hennes. Hon väntar nämligen på att mamsen och pappsen sponsrar.. Haha, det har hon lärt sig av mig...

Nu ska jag se slutet på Cops och sedan får vi se vad som händer.. Ska iaf jobba imorgon vilket känns bra!! Jippii!!!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback