Jag är så stolt...

...över mig själv! Gick upp en timme tidigare idag (vilket innebär halv tio) och åt min vanliga ostsmörgås med ett glas apelsinjuice. Sedan för att jag inte skulle gå och lägga mig igen slängde jag på mig träningskläderna och lät apostlahästarna leka av sig i 45 min. Jag orkar inte springa än pga av att min kondition inte är den bästa då jag knappt rört mig på hela sommaren plus att jag varit sjuk. =(
Men det var skönt och jag kände inte att jag var nära en hjärtattack vilket är positivt  =)

Det enda problemet jag har nu är att jag inte kan komma på vad jag ska göra resten av dagen... Det är så tråkigt att vara arbetslös! Fast lite glad är jag ändå att jag får jobba torsdag kväll och lördag morgon.. Tack Jonas!

Jag kanske ska vara en duktig flicka och stryka litegrann så att mamma blir glad, men det lockar ju mer att bara lägga mig på soffan med katterna och råka somna om igen...

Vad gör ni när ni är lediga/arbetslösa?

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback