Trött och sjuk eller nåt..

Känner mig inte som världens piggaste och friskaste person just nu. Har haft ont i magen i ca en vecka nu (inte mensvärk) och har inte haft någon lust att göra något alls just därför. Är även trött eftersom jag ändrat mina vanor lite, jag går upp ca en timme tidigare än vanligt och sover ingenting på dagarna. Jag hoppas verkligen att tröttheten går över snart så jag orkar göra något. Borde börja träna och kanske plugga lite photoshop och illustrator på egen hand. Jag har ju handböckerna till Illustrator och Photoshop har jag pluggat förut så det är väl mest att leka lite här och där med alla finesser.

Nu ska jag i alla fall hem till pappa och sätta mig framför tv:n, hoppas det går någon halvbra film så man kan somna så där mot slutet. =) Imorgon bär det av till Karlstad där det blir både shopping och 60-årskalas. Måste kila in på Monki och köpa mig något fint som tröst för att magen inte är bra! Kanske ska köpa mig lite nya skor, koftor och struntsaker. Borde ju spara mina pengar till resan i vår men man måste ju unna sig något någon gång =)

Jaja.. Hoppas ni får en trevlig kväll och en lika trevlig helg!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Malin

usch då, krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback