Ångest och ångest över ångesten

Ikväll drar jag till Sälen igen, har varit hemma och vilat en två dagar. Kan vara bra att göra något annat än att gå hemma och tycka synd om sig själv så nu åker jag upp dit och grämer mig istället. =/
Kan inte sluta tänka på Kläppen-pip pip som kanske håller på att förstöra mitt liv (överdrivt) och det lilla gnagande faktum att jag är arbetslös. BLÄ! Men ska som sagt ut i goda vänners lag ikväll och kommer förhoppningsvis få annat att tänka på...
Jag har ångest för att jag inte ordnade upp vissa saker innan jag for, ångest över att jag har ångest över det samt ångest för att det inte riktigt har gått som jag planerat =( Men till sommarn så ska det bli bättre, peppar peppar)

Det som står på planeringen innan jag sätter mig på bussen idag är att skura ett antal golv här hemma för vi har en liten luden kille som inte mått så bra (läs extrem-äckliga kattspyor överallt) och sen ska jag käka lite nudlar. Måste packa lite partystassar också så jag har nåt att välja på beroende på humöret ikväll. Jag vet inte vad det är för fel på mig, humörsvängningar om gör mig åksjuk... Men men, det kan ju ha att göra med andningsbesvär och trötthet pga det här skitvädret. Jag inbillade mig att det skulle vara sommar när jag kom hem! =(

Nu har jag klagat tillräckligt och jag hoppas att resten av dagen blir bättre.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback