Hemma igen!

Nu har jag kommit hem igen och träffat hela gänget. Det var väl kul iofs men jag fick reda på lite saker som har gjort att det svider lite i hjärtat.. Men men, det är sånt man får ta.. Nu är jag ju hemma igen och kan kanske ställa allt i ordning. Fösa bort lite lössläppta säsongare och ta tillbaka allt som en gång tillhörde mig och mina brudar!
Men jag ska inte vara grinig och gnällig, allt löser sig så småning om.

Det som ligger närmast på listan är att skaffa jobb och sedan ska jag hitta någonstans att bo för jag vill verkligen flytta hemifrån.

Skulle sett på hockeyn men den hade redan börjat när jag kom tillbaka från Sälen men jag ska äl kika lite på andra halvlek.

Ciao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback