Valborgsmässoafton!

Lät kanske lite för på med rubriken, blir inget festande för mig tror jag. Ska till stugan imorrn och vill inte vara bakis. Men jag sitter hemma hos Christian med Fändet, Svalling och, snart Rikard, röker lite vattenpipa.. Testar nya pipan, lite krångel med att få det rätt med kol och så. Det vill sig inte riktigt =(

Ska väl ut och kika på nån brasa sen och sen kanske vi ska dra på Valvet på galej. Det är någon som hyrt och har valborgsfest. Kan vara skoj att träffa lite folk hemifrån, har inte varit ute här hemma nånting sen jag kom tillbaka till Sverige. Har mest hängt i Sälen, inget fel med det, men det är kul att se alla mina gamla polare. Blir nog glass med Emma och Emil sen om de kommer ner.

Nu ska jag tända kolet igen och vara lite socialt.

Vad gör ni ikväll da?

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback