Nyinflyttad och fotboll!

Nu har jag kommit iordning i lägenheten i Sälen som jag ska bo i under sommaren när jag jobbar här uppe... Skönt! Visst, jag har inte så mycket grejer med mig men det är ändå nice nu när allt är på plats. Var ledig idag så jag plockade in min akläder i garderoben och sen plockade jag fram symaskinen och lagade det som kunde lagas. Det är skönt att ha min egen maskin så jag slipper åka till Malung och låna mammas. Nu kan jag bara plocka fram den om jag får för mig att sy något. Min syster kommer förhoppningsvis upp med mina tyger snart och lite mer grejer så det blir lite mer hemtrevligt! Självklart vill jag att hela familjen kommer upp och kollar hur jag har det, det är ju faktiskt bara en knapp timme hit upp.

Just nu är det fotboll som gäller! Sitter här med Sara, Mikaela och grabbarna. Jag måste ju erkänna att jag faktiskt hejar på ryssarna, man skäms nästan för det dåliga svenska spelet.  Ryssarna irrar inte omkring om yra höns!

Imorgon är det jobb med stängning och sen blir det nog lite simning. Och tidig kväll! Orkar inte hänga med folket varenda kväll utan jag behöver lite egentid för att kanske läsa eller bara slappa framför tv:n i lugn och ro.
Obs! Det är alltid trevligt med sällskap, så tro inte att jag inte vill umgås med er!! =)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback