Helgen!

Skulle som jag sagt tidigare på Björn Rosenström i fredags och vi började festa lite smått med vin och öl och gott sällskap. Det var rätt lugnt och fint. Ända tills vi åkte för att köpa biljett och träffade Sälen-grabbarna. Det är ungefär där mitt minne börjar knasa, det är ett väldigt grått suddigt moln mellan 22.00 och 23.00 och efter det vet jag att jag sov. Snälla Martin hjälpte mig hem till några vänner så jag fick sova ruset av mig annars hade det nog blivit fyllecellen. Jag skäms något så otroligt över fredagen och jag missade hela spelningen. =(

Lördagen spenderade jag nere på marknaden med pappsen innan jag och Mickis åkte till Wurstmanland för backsittar-race. Jag kände att totalt alkoholförbud kunde vara till sin rätt så jag anmälde mig frivilligt som chaufför.
Kvällen blev lyckad med trevligt folk och huvudvärkstabletter. Till slut orkade jag inte vänta på att vännerna skulle bestämma om de skulle hem eller inte så jag gick och trängde mig ner på en av gästsängarna. Alla sängar var upptagna men finns det hjärtrum så finns det stjärterum! 04.29 vaknade jag och Mickis samtidigt och åkte hem. Kom till Malung typ 05.50 och sen sov jag till 09.00 innan jag klev upp för mer marknad.

Igår gick jag omkring med Emma, Emil, Evelina, Anders och Madde och det spårade ur ganska rejält och inget vi sa tolkades på ett seriöst sätt. Det är så det ska vara ju!
På eftermiddagen åkte jag och Mickis till Sälen igen och städade, grillade korv och såg på film. Vi satt tre stycken nermosade i soffan och jag tror alla satt på helspänn. Det blev Wrong Turn 2 och även om det var lite overkligt så var det läskigt.

Idag blir det jobb både på biblioteket och dagis och sen ska jag bara ta det lugnt och vila upp mig från helgens uppbåd.

Ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback