Jobb, jobb och städ!

Nu har jag jobbat varje dag hela veckan och det är ju bra fast jag har haft en hejdundrandes huvudvärk varje kväll när jag kommit hem. Nu har den utvecklats till att hålla mig sällskap på dagen också. Varje tangenttryck ekar tillbaka som ett hammarslag i bakhuvudet. Värktabletterna har inte fungerat idag men man får väl hoppas att det blir bättre. Om tre timmar byter jag arbetsplats och ska städa i nån timme. Sedan ska jag hem och ta en varm dusch. Längtar till i helgen så man får slappa, blir nog Sälen med filmkväll. Känner inte för någon alkohol och det tror jag inte att de andra gör heller. Får hoppas att det blir lite soligt och att ryktena om snö inte stämmer.

Ikväll blir det nog lite gitarr med Mickis men jag ska sova tidigt så att huvudvärken kanske är borta imorgon.
Nu är rasten slut och jag ska börja plocka med böckerna igen.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback