Vart är alla när man behöver de?

Kom hem från stugan vid lunch idag och sedan hälsade jag på kusinerna. Efter det försökte jag blåsa liv i idén om grillfest som legat på listan ett tag nu men aldrig blivit av. Det slutade med att jag och Olls käkade pizza i ett par timmar istället.. Jätteroligt, skämtade hela middagen. Samtidigt såg jag fram emot en festkväll på byn med tjejerna men det verkar som om det skitit sig. Sitter hemma vid datorn och dricker öl alldeles ensam nu eftersom mina kompisar drog på duddeldejt istället och skulle ringa när den var slut. Säkert!

Har ringt till hela byn nu men det är ingen som är på, ett gäng som ska på skidfest där men jag känner ingen av dem så det hade nog kännts lite miffo att vara med.. Får väl sitta här och dricka mina öl tills det ljusnar på vänfronten och folk inser att pojkvännen klarar sig själv när det är en drikasugen vän i nöd!

Ska försöka bota deppigheten med att kanske beställa lite kläder men det visar sig, är ju inte den rikaste malungsbon direkt..

Vad ska man göra i säna här situationer?

Ciao! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback