Dagens shopping!!

Idag shoppades det ganska rejält.. Det var iaf över tretusen kronor som försvann =P
Men jag hoppas det var värt det och att det inte blir nån ångest haha..

Det blev ganska mycket grejer:

-Jacka från Nitro
-Stövlar, Myrorna
-Tofflor och Uggs från Skopunkten
-Städprylar på Rusta
-Julgransprydnader, Rusta o Indiska
-Stor guld-Buddha, Indiska
-Foundation, rouge och läppglans från Make-up store
-Casall sport-bh, Stadium
-Hårspännen från Glitter

Och lite julklappar och en fars-dagspresent...

Lägger kanske in lite bilder imorrn om jag är vaken.. Ska sova någorlunda mycket så jag orkar pallra mig på Yoga klockan sju. Det har gått en och en halv vecka sedan jag var på gymmet och badet så det blir ganska skönt att iaf ha två yogapass den här veckan!

Nu ska vi lyssna på lite av Malins favvo-låtar innan det blir mer godisfrossning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback