En liten lista i väntan på att tiden ska gå...

Hittade listan hos Josse och tänkte fylla i den när jag väntar på att det ska bli natta och nissarna ska dansa på bordet!
Ikväll blir glögg och singstar hemma hos F och jag ska dra ut på glöggen tills efter midnatt så jag dricker glög gförsta advent. Visst kommer jag tjuvsmaka lite men det gör inget. Jag ha rköpt Lucia Chokladglögg eller vad den heter och den verkar helt ok. Kom tvåa i Pralins glöggtest haha..

Ska bli skoj: Nästa helg!
Sötast i världen: Min lilla Harry som alltid får mig att skratta.
Sparar till: Sparar bara så jag har en buffert i nödfall.
Väntar på: Att det ska bli nästa helg.
Pålägg som gäller: Kalles kaviar på morgonen, efter det kvittar det.
Önskar jag var bättre på: Att inte tänka för mycket.
Dagens dryck: Vatten.
Vad saknar du: Ingenting, är faktiskt helt nöjd med tillvaron just nu.
Vill inte: att det som komma skall inte ska funka.
Vad har du gjort idag: Sovit, pratat i telefon med F och städat.
Var det kul: Både ja och nej.
Brukar du svära mycket: Nja, mycket mindre än förut. Försöker låtas bli.
Har du pojkvän/flickvän?: Hemlis!
Är du kär: Hemlis!
Hur tidigt stiger du upp: 07.00 för frukost, sen blir det sängen igen tills det är en halvtimme kvar tills jag börjar jobba.
Vad ska du göra ikväll: Dricka glögg och spela singstar med tjejerna.
Vem är snyggast i världen: Jag!
Är du uppväxt i stan eller på landet: Landet.
Vad lyssnar du på för musik nu: Ingen.
Öl eller Vin: Låter helst bli båda. Men öl på krogen, vin på hemmafester.

Ok.. nu har det gått ca 7 minuter. Då har jag dessutom släppt ut hunden. Lång väntan kvar med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback