I played it 'til my fingers bled...

...eller kanske inte riktigt men det känns i fingertopparna kan jag lova!
Har inte spelat gitarr sen i somras men igår var det dags igen. Blev så sugen när vi kikade på fyllerepning i Lima så jag snodde gitarren en vända när T kollade rally mitt i natta.

Det var så otroligt roligt så jag åkte till mamma och skrev ut lite nya ackord. Ska få min gitarr stämd idag eller imorgon och sen är det bara att köra!

I övrigt har det varit nyktra sena kvällar den här helgen. Började med E:s utflyttningsfest och diskning till 03.00. Men det var roligt och mycket folk, enda problemet är att nån snott E:s kamera!

Lämna tillbaka den din lilla tjuv!

Igår var jag till Lager157 med pappa och syster och sen var jag chaufför till Lima. Kom hem fem imorse så jag känner mig ganska mör nu faktiskt. Ska spela patiens-spel med familjen nu och sen får vi se vad som händer...

Ciao!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback