Längtar och längtar, men dock lite nervös...




Igår slog jag till!

Jag har alltid velat ha ett Playstation och det går ju att se på film i det så då slog jag två flugor i en smäll då jag hade tänkt köpa en dvd-spelare. Valde dessutom ABBA-singstar versionen! LOVELY!

Börjar bli lite nervös nu fast the big change inte är förrän i mitten av december, har börjat planera och skriva massa listor och kolla runt lite överallt. Känns som om jag har koll på allt så nu är det bara att vänta. Och vänta.

Fick gitarren stämd igår kväll så nu kan jag tills fingrarna blöder. Tyvärr hörde jag inatt hur strängarna ändrade lite på sig. Kanske måste jag införskaffa en stämapparat också. Det ska skrivas på önskelistan right away!
De låtar som spelas flitigast är Viva la vida och It's my life, jag måste verkligen träna mer om man ska höra på den sistnämnda vilken låt det är.

Är lite småsur också eftersom ett möte jag skulle gått på imorrn blivit flyttat till nästa vecka. Det hade varit skönt att få det gjort så man kan tänka på annat.

Nu blir det nog film eftersom det inte finns något vettigt att se på på måndagskvällarna. Varken Halal-tv, Simpsons eller 2½ män lockar särskilt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback