Nya stövlar!

Tänkte bara så där i förbifarten tala om att jag köpte Monki-jeans, Lee-sweats och strumpor i lördags på Lager157.

Nu till det otroliga:

Idag på jobbet fick jag ett par skinnstövlar! Nästan helt oanvända dessutom =)
Det var en på grannavdelningen som gav de till mig. De var för smala i skaften för henne och endast därför hade hon tänkt slänga de. Som tur var kom hon på att jag skulle jobba lite hos de idag så hon frågade om jag ville ha de.
Det är lite ridstövelstuk över dem och jag tror jag gillar dem. Det enda jag stör mig på är den breda klacken men jag vänjer mig förmodligen.

Jaja, det är iaf tur att man kan de bort saker till bättre behövande! =)
Man kan nog aldrig få för många stövlar!


Kommentarer
Postat av: Josse

:) Gumman, jag börjar jobba den 15:e det är en Måndag, då blir det väl intensivt, men vad sägs om innan, det är ju 12:e en Fredag o 13:e en lördag, eller kanske nån dag nu i veckan?

KRAM!!!

2008-11-24 @ 21:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback