Sweeeeet!

Då är man snart färdig för pensionen eller?? Det går så bra för mig just nu så jag antar att det bara kan bli värre.. Nej då, men livet flyter på bra kan man ju lätt säga.

Fick ett besked idag som gör att jag lite lätt svävar på rosa moln. Nu har jag bara fem år på mig att ta mig i kragen haha
Mamma, C, H och Z ska fira med mig ikväll, fast vi firar mer än ovannämnda. Håller nämligen på att fixa en annan grej och that's lovely, men jag vet inte riktigt hur jag känner, jag har precis fått ordning på allt och nu blir det orkan igen.
Men men, det är en trevlig liten storm som kommer in!

E flyttar på söndag och T åker snart iväg i 2,5 månader. Hoppas vi hinner med lite glöggning innan det!

Bra på jobbet också förövrigt!
Nu känns det verkligen att allt löser sig!

Nu blir det handling, tvätthäng och strykning tror jag.. Måste lämna tillbaka lite filmer med och så ska jag träna lite...

Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback