Hurra eller?!

Nu är jag 20 år.

Finally! eller??
Har inte riktigt hunnit känna in om det är någon skillnad än men jag tror jag är lite vuxnare.
Fast det kanske inte har med just idag att göra, har känt mig äldre och mognare ett par veckor nu och det har nog att gra med att jag prioriterar nya saker och endast väljer sånt som är bra för mig!

Har fått lite presenter (tjuvstartade i måndags med kalas hos mamma), men jag har inte riktigt bestämt vad jag ska tycka om dem. Lite oväntade grejer vilket gör att det tar ett tag att smälta men jag tror det är bra saker ändå.

Just nu längtar jag lite till helgen för jag vill sova ut och kanske hitta på något med tjejerna.

Och så längtar jag tills om ett par månader men det är top secret! Like it, like it, like it!!!

Nu ska jag fika lite med mamma och katterna och sen ska jag hem, äta pancakes och sen blir det yoga.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback