Mångsidig träning eller?!

Jag är helt slutkörd! Har tränat mer idag än vad jag brukar både när det gäller kroppen och hjärnan.
Har gjort två testprov av högskoleprovet idag och ligger just nu på 0,7-0,8 vilket jag måste förbättra om jag vill komma in på utbildningen I have in mind. Det är matte-grejerna som skiter sig. Visst går det inget vidare med läsgrejerna heller men det är ju bara att träna på det. Engelskan är lättast och det känns bra eftersom det är många som har problem med den.

I övrigt har jag simmat 1,2 km och varit med på en timmes vattengympa. Simningen är ju vardagsmat för mig nu och det gick jättebra, helt utan stress och andra störigheter. Vattengympan var första gången för mig och det var jättejobbigt, särskilt det här med vilket håll man ska röra sig åt. Men men, jag och Tessan ska dit nästa vecka igen och kanske till o med ta både tisdag och torsdag då!

Pappa har fyllt upp pilatesbollen med luft idag så nu är det bara att börja sitta på den och göra lite amatörövningar =P

Imorrn måste jag beställa tid för sista hepatit a+b - vaccinsprutan eftersom jag inte tagit den än. Sen ska jag kanske kolla om det finns tid i solariumet på gymmet. Lite städning också kanske och till kvällen blir det tv-mys med vovven.

Nu ligger det knäckemacka och juice, lite läsning och natti natti på schemat. Ska försöka orka upp tidigare imorrn och promenera till farmor på fika.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback