Myshelg!

  

I helgen ska jag bara mysa och ta hand om mig själv och vovven. Tänkte läsa, se på film och träna. Kanske åka ut i skogen nån vända och ta lite kort.

Ikväll kommer Frida och vi ska se Pledge This och reservation Road. Jag vet att många tycker Pledge This är dålig men vi kände för en lättsmält film. Reservation Road verkar ju kräva lite mer koncentration så vi tog den för att få lite balans =P
Har redan tänt i brasan så det ska bli varmt och skönt i tv-rummet.

Vattengympan igår var sjukt mycket jobbigare än jag trodde den skulle vara så jag antog att träningsvärken skulle vänta på mig när jag vaknade men icke. Känner bara magen men det är från yoga-passet i onsdags!
Håller på att läsa in mig lite på ayurveda, har gjort lite tester för att se vilken dosha som passar mig bäst men jag liger typ lika mellan vata och pitta.  Jag har inte riktigt förstått om man "är" sin dosha hela livet eller om de tväxlar. Det står nämligen olika på olika ställen. Jag känner mig mest som en pitta för det passar bäst in på min personlighet.
Längtar dessutom tills jag fyller år och kan läsa genom horoskop-boken jag ska få. Har tjuvkikat lite och tycker att det som står passar in på mig perfekt.

Nu ska jag slötitta lite på Cops innan Frida kommer. Kanske hälsar på Erika på hotellet om det inte blir för sent efter filmerna.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback