Längtar - Sweet dreams!!

Det är en hel vecka kvar nu men jag längtar extremt mycket efter helgen. Då kanske det kommer en fortsättning från i lördags... Hoppas!
Det var otroligt kul i lördags, först med bowling och sedan med "pubrunda".. Det var väl inte riktigt nån "pubrunda" men det blev tre stopp innan jag gick hem och lade mig vid fem. Magnus 20-årsfest, snabbtitt på Sandbäcks och massa singstar hos Ramona. Helt nykter!

Det skadade ju inte att jag hade väldans trevligt sällskap hela kvällen =) Träffade mycket nytt folk samtidigt som mina gamla vänner var där! Förhoppningsvis blir det samma folk nästa helg och då vet jag att det kommer bli superduperskoj!

Allt ser då väldans ljust ut åt alla håll, jag har lite svårt att somna på kvällarna eftersom jag har lite för mycket att tänka på! Fast det känns bara bra att tänka på det som komma skall eftersom jag blir alldeles varm i hela kroppen!

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, kanske gå en promenad efter maten och sedan tv och Ben & Jerrys! Jag har aldrig ätit deras glass förut men det verkar supergott med mörk och vit choklad och nötter! Love!!

Nu ska jag kanske ta och drömma mig bort litegrann! =)

Ciao!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback