Usch! men jaja.. =)

Längtar inte alls tills imorgon.. Har riktigt ont i magen just nu men jag hoppas det går över snart.. Det brukar komma när jag är ensam och inte har något att göra, då börjar jag tänka och det är inte bra. Jag tänker alldeles för mycket men tyvärr alldeles för lite på mig själv. Jag börjar bli van det här magontet och känner tårarna som tränger på med jämna mellanrum men som mina kompisar säger så ska jag inte gråta för det som hänt är inte mitt fel alls. Och det vet jag ju egentligen! Det som hänt har hänt och det har trots smärtan fört med sig en massa gott =)

Lifes almost perfect! 

Imorrn är det högskoleprovet som gäller och efter det blir det nog utgång.. Men jag har inte bestämt mig för vart jag ska än.. Finns lite alternativ! Håller mig på min nyktra bana och hoppas att det kommer bli en lovely evening! Speciellt nu när jag vet att mycket är till min fördel =)

Nu ska jag fixa matlåda tills imorrn och så ska jag lämna tillbaka SATC-filmen. Jag har aldrig varit så stort fan av SATC men jag måste erkänna att filmen är en feel good-rulle. Kommer nog se den fler gånger..

Vilken är den bästa fell good-filmen??

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback