What to do?


Har gjort massor idag: tvättat, strukit, matat katterna, sett en dålig fransk film och slipat på cv:t.
Håller på med en önskelista just nu men det går inget vidare. Vill ha allt men ändå ingenting.

Har fortfarande ont i ryggen sen mina gymnastiska övningar på trampolinen, har snart gått tre veckor tror jag. Men jag ska inte skippa yogan idag, det har jag lovat mig själv. Köpte en gymball igår när jag och Erika var till Mora på Norgejobbs-info. Satt på den under halva filmen idag och det tar på ryggen vilket är bra. Behöver träna den.
Pappa ska ta hem balansbrädan också för nu är jag på G.

Helst vill jag packa mina grejer och flytta utomlands eller iaf till en stad.

London=Love

Men en kort tur till New York skulle inte heller sitta fel. Men det närmsta nu är en eventuell tripp till syster i Ludvika i helgen. Sen vill jag till gbg och hälsa på Olof men det blir inte förrän i början av november. (Om han vill ha besök förstås! Har inte frågat än om jag får komma.)

Är det nån som har nåt bra tips på jobb i Norge eller England? Hur gör alla för att lyckas med allt?
Det enda som känns ganska bra nu är träningen och att jag kanske ska hoppa in lite på ett jobb men jag vet inte så mycket om det än...

Nu ska jag läsa lite för att fördriva tiden =)

Ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback