Effektivitet är dagens ord!



Nu efter riktiga påsken börjar jag få påskkänslor,
vardagsstressen bara rinner av mig och jag känner mig totalt avspänd!


Idag har jag hunnit med allt och lite till känns det som. Upp vid halv nio för frukost, lite plugg och sedan iväg på jobb. Jag slutade halv fem idag och tog en lite längre väg hem än vanligt.

Väl hemma blev det mer plugg, har gjort klart alla ryska uppgifter idag så nu kan jag lägga det på hyllan till nästa vecka. Det enda jag har kvar på schemat är att läsa CSR:boken och det går det undan med kan jag lova!
Mycket intressantare än de andra etikböckerna jag försökt traggla mig igenom...

Nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem för han ska bjuda på mat idag, pretty pancakes!

Efter maten ska jag trampa hemöver igen och fortsätta mysa med pluggningen.. Kanske blir lite film vid niosnåret, vem vet?

Jaja, nu ska jag fortsätta effektivisera dagen och läsa några sidor igen!

Ciao!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback